SES väljer Heja! för Gyllene Hjulet i tre år

Sponsrings & Eventsverige (SES) väljer Heja! som byråpartner för Gyllene Hjulet i tre år framöver. Den svenska upplevelseindustrins branschgala Gyllene Hjulet arrangeras för 21:e gången nästa år. I våras fyllde Sponsrings & Eventsveriges branschgala Gyllene Hjulet 20 år och det var också första årets som Heja

En formel för aktiveringar som gör skillnad

Tom Englén, kundansvarig och strateg, har varit med och drivit en utveckling hemma hos oss på Heja där vi tillämpar motivationsteori i våra lösningar för att skapa engagemang. Ett sådant exempel är sponsoraktiveringar och i det senaste numret av Insight news berättar Tom mer om

Heja! söker kundansvarig

Vårt team på Heja utökas nu med ytterligare en kundansvarig projektledare så att vi kan skapa ännu mer varumärkesupplevelser som gör skillnad. Som kundansvarig på Heja har du b.la. ansvar för nykundsbearbetning, att utveckla kundrelationerna, strategi, affärsmässigheten i projekten och för att leda arbetsgruppernas arbete. Du

Walle ny delägare på Heja!

Efter fyra år som vd blir nu Mattias Walfridsson även delägare i Brand experiencebyrån Heja!. – Det känns väldigt roligt, en extra sporre. Samtidigt är det ett självklart bevis för min tro på Hejas fortsatta utveckling, säger Mattias Walfridsson Heja! grundades 2003 och har sedan dess kommit

Christer Nederstedt ny affärsansvarig på Heja!

Heja! anställer Christer Nederstedt som ny affärsansvarig.  – Med rekryteringen av Christer ska vi höja expansionstakten ytterligare både på hemmaplan och på den nationella marknaden, säger Mattias Walfridsson, vd på Heja.  Christer Nederstedt är ett välbekant ansikte i Umeå. De senaste åren har han arbetat som projektledare

Heja! anställer och tänker nytt!

Heja! anställer Anders Granberg som innovations- och designansvarig.  – Tillsammans med vår koncern, Norrland 2.0, tar vi ett nytt grepp om den kreativa processen och Anders är rätt person för oss att driva det arbetet, säger Mattias Walfridsson, vd på Heja.    Heja, som arbetar med att

Hejafamiljen växer – vi söker en AD och kreatör

Upplevelseindustrin har stark medvind och även vi på Heja! känner av det positiva vinddraget. Vi vill förstärka vårt härligt kreativa team på Heja med en AD/kreatör. Eftersom vi arbetar med varumärkesupplevelser är det extra viktigt för oss att du är formstark samt har erfarenhet av och

Därför skapar vi Gyllene Hjulets 20-årsjubileum

Den första Gyllene Hjulet-galan hölls 1998. Mycket har hänt för oss som jobbar med intresse- och upplevelsebaserad kommunikation sedan dess.  Vi har blivit bättre på att mäta och följa upp våra insatser, för att säkerställa att de ger önskad effekt. Våra events har med tiden

Wrap up från Chicago

IEG som sedan starten 1983 utvecklats till världens största konferens inom sponsring och varumärkessamarbete samlade i år ca 1200 deltagare från 22 olika länder. Den svenska delegationen bestod av ett 30-tal personer och under fyra dagar fick vi ta del av utvecklingen och de senaste

Avion Shopping utsedd till Sveriges bästa köpcentrum

Idag är det exakt ett år sedan Umeås nya köpcentrum Avion Shopping öppnade. Nu är köpcentrumet utsedd till Sveriges bästa och mest omtyckta köpcentrum 2017 enligt branschtidningen Market. Superkul tycker vi på Heja! som haft förmånen att jobba som huvudbyrå med Avion Shopping sedan starten. –

Här är det kakor! Vi använder cookies för att bättre förstå vad du som besökare uppskattar på vår webb samt för att kunna annonsera på sociala medier. Är det okej med dig? Läs vår integritetspolicy.