Hemavan Alpint AB väljer Heja!

Två veckor har nu gått sedan Hemavan Tärnaby stängde sina skidanläggningar efter en mycket lyckad säsong. Nya stora investeringar i snökanonsystem, belysning och inte minst topprestaruangen Björk i Hemavan har redan gett resultat. Under påsken sattes dessutom ett nytt besöksrekord för Hemvan som är norra

Sponsring & event går som tåget!

Idag publicerade IRM – Institutet för reklam och mediestatistik sina årliga publikationer Sponsring i Sverige 2015 och Eventmarknaden 2015. De visar att det fortsätter att gå bra för sponsring & event och investeringarna nådde nytt all time-high 2015. Sponsringen ökar med 4,8 % relativt föregående

Heja! bjuder på pepp, kunskap och inspiration

Event- och upplevelseindustrin i Sverige upplever en stark tillväxt. Allt fler upptäcker styrkan i intressebaserad marknadsföring och potentialen i att skapa varumärkesupplevelser för sina målgrupper. Investeringarna i event- och sponsring ökar stadigt och branschen känner stark medvind. Heja! var tidigt ute som brand experiencebyrå när

Heja! på Gyllene Hjulet 2016

Våra fyra nomineringar för Change the game och Umeågalan på Gyllene Hjulet-galan på Friends Arena gav tyvärr ingen vinst men vi är precis lika stolta för våra projekt och grymma kunder ändå. Nu packar vi ihop här och åker hem till Umeå och vässar oss

Fyra nomineringar för Heja-projekt till Gyllene Hjulet

Igår kväll offentliggjorde Gyllene Hjulet under ett event på Casino Cosmopol i Stockholm vilka projekt som nominerades till de bästa event- och sponsringsprojekten i Sverige under 2015. Kvällen blev mycket lyckad för Heja! och våra systerbyråer inom Norrland 2.0. Fyra nomineringar gick till kundprojekt hos Heja!,

Heja! önskar en riktigt god jul och gott nytt år

Det har varit en minst sagt intensiv höst för oss på Heja! med många fantastiska kundprojekt som vi fått möjligheten att engagera oss i. Nu tar vi lite välförtjänt julledighet för att ladda upp batterierna inför det kommande året. De flesta av oss är åter

Skit i nästa kampanjperiod!

Så är rubriken när vår event- och sponsringsexpert Ann Jacobsson stod för veckans krönika i InsightNews. Skit i nästa kampanjperiod – fokusera på verkligheten
Alltför många varumärken låter fasta kampanjperioder styra sin marknadsföring. Till exempel kan handelns lanseringsperioder ligga till grund för årsplaneringen eller så styrs den

Låt oss presentera Hygloo!

På uppdrag Citycon Sverige har vi på Heja! sedan i våras jobbat med ett superspännande projekt. Vårt uppdrag har varit att ta fram ett eventkoncept som del i lanseringen av Citycons kommunikationskoncept ”Betyder såå mycket”. I tider då shoppinggalleriorna i Stockholm skriker om vem som är störst,

Umeågalan 2015

Umeågalan är en mötesplats för entreprenörer, företagare och företag – och för de som skapar förutsättningar för ett starkt näringsliv. Här samlas, inspireras och hyllas de som tänker nytt, har drivkraft och ser möjligheter istället för hinder. Sedan 2004 har galan belönat framgångsrika insatser inom Umeås

Gainomax på One Live

One Live, tidigare Super Saturday, är ett samarbete mellan Les Mills och Rebook kring en global fitness tour. One Live som går på Ericsson Globe Arena i Stockholm innebär två fulla dagar med inspiration, motivation och gruppträning för tusentals träningsintresserade besökare. Stockholm, Dubai, Tokyo, London och Melbourne

Här är det kakor! Vi använder cookies för att bättre förstå vad du som besökare uppskattar på vår webb samt för att kunna annonsera på sociala medier. Är det okej med dig? Läs vår integritetspolicy.