Vart finns din målgrupp? När är de som mest mottagliga? Hur aktiveras ditt varumärke på bästa sätt? Hur skapas en minnesvärd upplevelse? Vilka mål är rimliga? Hur säkerställs effekt?
Vi skapar effektiva möten mellan ditt varumärke och din målgrupp. Oavsett om det sker digitalt, live eller socialt så erbjuder vi strategi, analys, idé, planering, produktion och mätning och uthyrning av personal. Vi kan ansvara för uppdrag från ax till limpa eller hjälpa till där vi behövs som mest. Exempel på uppdrag:
Vad är din målgrupp intresserade av? Vilka ska du samarbeta med för att bli en del av deras värld? Hur ska du aktivera ditt varumärke på bästa sätt? Hur kan du dela människors passioner eller lösa deras problem? Vilka mål är rimliga inom sponsring och hur säkerställs effekt? Vad ska jag göra med alla förfrågningar om sponsring? Vilka delar i ett sponsringsavtal är mest värdefulla?
I snart 20 år har vi hjälpt företag, föreningar, operor, museum, influencers, festivaler, rockstjärnor, köpcentrum, turistanläggningar, basketlag och kommuner att hitta rätt samarbetspartners och att fokusera på rätt saker. Tillsammans har de skapat magi! Med ett sponsorskap eller varumärkessamarbete i ryggen kan ni kommunicera kring något som ni vet att er målgrupp bryr sig om. Vi hjälper er att hitta rätt partners och att engagera människor via rätt kanaler.
Inom sponsring och samarbeten erbjuder vi antingen helhetslösningar från ax till limpa, eller hjälper till där det behövs som mest inom, strategi, rådgivning, analys, idé och konceptutveckling, planering, produktion, genomförande, mätning och uthyrning av personal.
Exempel på uppdrag för företag:
Exempel på uppdrag för rättighetsinnehavare (föreningar, lag, arrangörer, lopp mfl.):
Hur växlar vi upp vårt CSR arbete? Hur kan vi skapa större engagemang kring vår hållbarhetsresa? Hur utvecklar vi företagets hjärtefråga? Hur kan vi på ett relevant sätt bidra lite extra till ett bättre samhälle?
Oavsett uppdrag genomsyras våra lösningar av en gemensam ambition. Att göra skillnad. Vi vill utmana våra kunder att inte bara ta ett samhällsansvar utan att också skapa samhällsengagemang. Exempel på uppdrag:
Vi delar mer än gärna med oss av vår erfarenhet, tillsammans kan vi lära av varandra! Exempel på uppdrag: