Nomineringsregn över Hejas kunder i Gyllene Hjulet
När Gyllene Hjulet ikväll publicerade årets nomineringar över de bästa event- och sponsorprojekten i Sverige under 2014 vid ett branschmingel i Stockholm visade det sig att våra kunder kammade hem inte mindre än fyra nomineringar.
Gainomax (Norrmejerier) nomineras tillsammans med Heja! i kategorin Årets sponsring (Banana free zone på Toughest). Balticgruppen nomineras tillsammans med Heja!, Halleluja och Wenderfalck i kategorierna Årets samhällsengagemang och Årets sponsring för projektet Change the game. Sist men inte minst så nomineras Återinvigningen av Stora Hotellet i Umeå till Årets Event B2C tillsammans med Heja!, Halleluja och Wenderfalck. I varje kategori är fem bidrag nominerade och bland dessa utses en vinnare. Läs mer om uppdragen och kolla in casefilmerna för de nominerade projekten under case.
– Att våra kunder nomineras tillsammans med oss i inte minde än fyra fall är galet roligt. Vi är väldigt tacksamma att vi har kunder som ger oss förutsättningarna att arbeta med så stimulerande projekt där vi tillsammans med kunderna kan skapa lokal världsklass säger Hejas vd Mattias Walfridsson.
Fyra nomineringar är nytt rekord för Heja!. 2013 kammade vi tillsammans med Länsförsäkringar Västerbotten hem två nomineringar som sedermera visade sig hålla hela vägen till vinst i båda klasserna (Årets event B2C och Årets mest kreativa lösning). Hur långt dagens nomineringar räcker får vi veta då årets Gyllene Hjul delas ut i samband med en gala i Stockholm den 26 mars.
Läs mer om Gyllene Hjulet på gyllenehjulet.se.