Polarbröd och Heja! vann Gyllene Hjulet!

Polarbröd har i samarbete med Heja! stått för Årets bästa sponsring i Sverige. Det stod klart när Sponsrings & Eventsveriges (SES) genomförde Gyllene Hjulet för 21:e gången i Stockholm under torsdagskvällen. 

Gyllene Hjulet som i år genomfördes på Annexet och Tele2 Arena på Globenområdet i Stockholm belönar Sveriges bästa projekt inom upplevelsebaserad kommunikation. Kategorin Årets bästa sponsring anses vara en av de svåraste att vinna och konkurrensen var även i år stenhård. Glädjen gick inte att ta miste på när Välkommen ut avslöjades som vinnare i slutet av Gyllene Hjulet-galan. 

Det här projektet går rakt in i hjärtat. Ni ska se ögonen på kidsen när de härjat utomhus och har utflykt tillsammans med sin familj. Ren och skär lycka säger en sprudlande glad Ann Jacobsson, kundansvarig på Heja.

I det här projektet har vi också så himla kul tillsammans, Polarbröd är en drömkund som vågar göra skillnad på riktigt fortsätter Ann Jacobsson.

För Heja som har som mission att skapa upplevelser som gör skillnad känns vinsten extra speciell. 

– Välkommen ut är ett projekt med så många vinn. Vinn för Polarbröd, för föreningarna, för barnfamiljerna och inte minst naturen. Och vinst i Gyllene Hjulet säger Hejas vd Mattias Walfridsson.

Arbetsgrupp:
Heja! Tom Englén, Johan Karlsson, Malin Hägglund och Ann Jacobsson
Polarbröd: Elin Emanuelsson, Digital manager

Här är det kakor! Vi använder cookies för att bättre förstå vad du som besökare uppskattar på vår webb samt för att kunna annonsera på sociala medier. Är det okej med dig? Läs vår integritetspolicy.